sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Vuokattii!xdd



Tämmönen pikkunen postaus katinkullan reissusta!
Jonka sain viettää serkkuni Certun kanssa c;;
Tajusin siellä myös että oon luottanu väärää ihmiseen!Se haukkuu mua ja väittää että se ei oot tehny mulle mitää pahaa vaikka oon itkeny jo parikuukautta sne takia mutat sou what!(;On mulla muitaki kehen luottaa!!



Mä ratsastan!c;; En toki mitää muuta tee(;;

xdd vappuja

Flirtit puunkaaC;;

Keskarin näyttämistä Certulle C;;

No hui älä tapa xO

pitää sitä pikkuse olla läski vai mitä?(=

sexyy(;;

uh ja ah näinköhän spön pojan?;o

Menninkäinen!(:

Sport me!

kissa mui  miuc;;

keh keh

mulle ei noin vaa annaeta pakkeja...

sopeutumis ongelmia xdd

vappuuui

D;

en lentäny ritsasta mihinkää;((

Ei oo häpee olla nopee(:!

kemoo!!:D

samaa näköö??=))

MAALIII!!HYVÄÄ SUOMII!!!

skeittausta<3

skuuttausta<3

eise certtu maalii saanu :((


mitä tällä tehää! owo

Certun skeittaus kerta oli ensimmäinen ja viimeinen kertaD;
Mä niin rakastuin tähän kuvaan umm,..

Joo sori toi järjestys D::: JA Huonot kuva tekstit mutta kun ei mitenkään jaksa kunnol ku läksyi hirveesti tekemättä ja kolmet kokeet -_- ja ens viikol tanskaa<33
BYYEEE RAKKAAT<3:*


By:Petraa(;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti