tiistai 21. toukokuuta 2013

MOooi (;!

                                              Aattelin kirjottaa nytte vaa nopeesti postauksen !(:
     Eli tuli nyt vähä estettä en voinu olla Emmankaa kun sen piti lukee äikkää:(.Sit oisin hak´lunnu olla Jenninkaa mut si äit ruoes mulle jtn valittaa että se ei oo koton nii ei semmostenkaa ketä en tunne kunnole t joku päivä se sit vie mut jennille <3.Mut sitte meil tänää oli kaks liikkatuntii meil oli pesist.Sit meijän tiukka liikan ope tulivaa mulle hyvä  Petra sähä oot tosi hyvä liikassa !(::Kuleema numero nousee xd.MUt siis olin ainut miejä ryhmätytöist kuka sai juoksun siin ja sitte yks poiak vaa sai.Mut yllätyin ku miejä luokan liikunnallisimmat tytöt ei päässy ku varmaa ekalle !(::: Mut ite sit en oo mikää liikunnallinen ainakaa omasta milestäni xd.Mut huomen sit kevät juhla xd.Ite en eistä mut enitinen ihastus esittää.No okei oon hek viel vähä ihastunu siihen mut juu ihasama.Nii   mun entinen ihastus kutun sitä nyt vaikk JM:ks nii sevaa onks huono kunto olin sillee parempiku sulla ja snanoin viel hehehe ja kehuin sil et olin ainut tyttö kuka sai sen juostuu.Sevaa heheheh ja sehä on hyvä xd.OLin etttä mee pois sevaa mä oon mis ite haluun.Te varmaa ette älyy mitä selitän :Dd.MUttaku tylsyys vois viel kirjotella koht jonku järkevän postaukse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti